Subject: Juurdepääsupiirangute klassifikaator
From: Mariko Männa <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Tue, 7 Jan 2025 16:38:25 +0200

Tere

Rahapesi Andmebüroo (RAB) saadab meile viimasel ajal sellise 
juurdepääsupiirangu infoga dokumente

ASUTUSESISESEKS KASUTAMISEKS

Märge tehtud: 06.01.2025

Kehtiv kuni: 06.01.2030 RahaPTS § 60 lg 1 alusel tähtajatu

Alus: AvTS § 35 lg 1 p 19; RahaPTS § 60 lg 1

Teabevaldaja: Rahapesu Andmebüroo

Juurdepääsupiirangute klassifikaatoris sellis alust ei ole ning meil on 
infosüsteem seotud klassifikaatoriga ja me seda alust kasutada ei saa. Nüüd 
me peame ise välja mõtlema, millise piirangu me dokumendile paneme, aga see 
vist ei ole päris õige.

Kuna Andmekaitse Inspektsioon peaks minu andmetel hoidma klassifikaatorit 
ajakohasena, siis küsingi, kas teil on selle aluse lisamine 
klassifikaatorisse nö poole peal või peaks RAB hoopis mõnda muud piirangu 
alust kasutama?

Tagasisidet ootama jäädes

Mariko Männa

teabehalduse nõunik

Digiteenuste osakond

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

667 2024